Tuesday 14 January 2020

RAMBUT CANTIK DAN SIHAT BERSAMA LUNALYRA

RAMBUT IBARAT MAHKOTA WANITA.
Setuju?

Image may contain: 1 person

Semua impikan rambut yang lembut, lebat, bersinar dan mudah diuruskan. Tak suka kan bila rambut nampak kering, kasar, selalu gugur dan paling teruk rambut jadi semakin rosak.

Selain penjagaan dari luar seperti pemilihan syampu dan perapi yang bersesuaian, pemakanan juga menyumbang kepada rambut yang lebih cantik dan kuat. Salah satunya adalah mengamalkan buah-buahan sebagai makanan harian. .
.
Antara super fruits yang baik untuk rambut adalah ↘️ 

  • Blueberry : Membantu merangsang pertumbuhan rambut.
  • Acaiberry: Mengandungi antioksida yang membantu membaik pulih kerosakan rambut dan menambah semula kelembapan yang hilang. Juga menguatkan rambut dari akar
  • Cranberry : Mengandungi agen antibakteria dan antikeradangan yang membantu mengurangkan kulit kepala. Juga mengilatkan rambut.
  • Blackcurrant : Membantu melebatkan rambut dan menghasilkan kolagen. 
  • Delima : Mengurangkan masalah keguguran rambut sekaligus melebatkan. .
See, dengan mengamalkan pemakanan yang baik especially buah pun sangat² membantu untuk rambut jadi lebih cantik dan bersinar. Apa yang kita makan itu yang kita akan dapat.

Remember this : " A balanced diet that rich in essential nutrients can help you have strong & healthy hair "

Tapi macam mana nak maintain makan macam² jenis buah dalam sehari?? .

Jangan risau ok. Now u can say hello & welcome to LUNALYRA ! Semua list super fruits di atas ada dalam Luna Lyra tau! 😍 Dan ia datang dalam bentuk yang sangat mudah & praktikal. Sesuai bagi wanita yang kesuntukan masa untuk consume macam² buah sebab dengan Luna Lyra complete all in 1 ! 😉


Hanya koyak, kemam dan glow! .
Nak dapat Luna Lyra dengan Harga Diskaun? Klik link ini Www.wasap.my/60143729561

No comments:

Post a Comment